niedziela, 18 grudnia 2016

Na świątecznej choince: Święta się zbliżają^^.

Witajcie^^


Tak się cieszę, że znalazłam dla Was czas.
Święta są coraz bliżej. Z tej oto okazji
(z okazji świąt) mam naprawdę krótkie fotostory.

No to bez zbędnego gadania, zaczynamy!

D = Drakulaura (ona jest Iki)

L = Lala

La = Lagoona

Lo = Lorcia

J = Jasmin

S = Spectra

Ch = Chinmi

(Jakby ktoś zapomniał kot jest kim to
zapraszam w zakładkę "Moja Gromadka".)



J - Chinmi... Co to jest?
Ch - Wydaje mi się, że to choinka.
J- A co na niej robią Lorcia i Lala?
Ch - Nie wiem!


L - Aaaaaa....
Lo - Jesteś cała?
L - Nom...


L- A ty czemu nie skaczesz???
Lo - Zaraz!


D - Lala! Złaś!!! Jeszcze coś sobe zrobisz!!!
L - Neeeeeeeeee!!!!!!!!!!!
lorcia! ścigamy się kto pierwszy dotknie aniołka?
Lo - Noooo....


La - Drakulora! Oj daj jej spokuj! Ona sobie 
poradzi....
L - Ta ona ma swoje imię!!!!!
La - Przepraszam Lala...
D - No dobrze.


L i Lo - Aaaaaa!!!!!
Lo - Skąd się tu więłaś???
L - Przestraszyłaś nas!
Lo - Mów za siebie, ja krzyknęłam, bo ty
krzyknęłaś!
L - Nie ważne...
S - Jestem duchem więc mogę przenikać przez
różne rzeczy.
 L i Lo - Wiemy.


L - Pierwsza!!! wygrałam!
Lo - Ale to nie fair! Ty pierwsza byłaś na choince!
S - Ale zaczęłyście jak obie na niej byłyście.
L - Liczy się dobra zabawa.
S - To prawda.
Lo - No dobra....


No to natyle jeśli chodzi o krotkę foto story, ale mam jeszcze
mały dodatek, którym jest parę zdjęć.
















Mam tyle lalek, że spokojnie by starczyło na
jedną choinkę. Oczywiście na ozdoby^^





Papatki^^




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz