środa, 17 maja 2017

10# "Zastanów się, nad tym które zdjęcie kwiatu wiśni pospawałoby bardziej na tapetę na blogu?"


Hej^^

Zastanawiałam się czy może ponownie nie zmienić wyglądu ze względu na to, 
że nie widać co jest napisanie (chodzi o opis mnie lub to coś dzięki czemu
można znaleźć wybrany post) a poza tym myślę, że wyglądało by to estetyczniej.... 
No, ale to kolejny post z serii "Zastanów się...........", a więc zastanówcie się proszę nad tym 
które zdjęcie pasowałoby bardziej na tło mojego bloga.

Opcja pierwsza:

Opcja druga:


Opcja trzecia i (chyba) ostatnia:



Jak byście mieli inne zdjęcie to ja jestem otwarta na propozycje.
W takim wypadku proszę o wysłanie zdjęć
na konkursowego Gmail: konkurs.yumi@gmail.com


~♥~ Wasza Yumiko Nishi ~♥~

PS. :

Teraz mam nadzieję, że 
 będę mogła częściej pisać i jeśli chcecie
możecie komuś polecić ten blog 
 i (jeśli tego nie robicie) zaobserwować i
pisać komentarze...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz