wtorek, 16 maja 2017

Sto lat, sto lat niech żyje, żyje nam... To już DWA latka!!! =3

Sto lat, sto lat, niech żyje, żyje nam. 
Sto lat sto lat niech żyje, żyje nam. 
Jaszcze raz, jeszcze raz, niech żyje, żyje nam.
Niech żyje nam.
A kto???
 In the Eyes of Dolls!!!


Witajcie^^

Po 1. Bardzo przepraszam, że nie napisałam w 2 urodziny (to było sobota 13.05.2017r.)
i szczerze mówiąc to nie wiem jak mam się usprawiedliwić...😭

Po 2. Przepraszam, że nie pisałam tak długo...😭

Po 3. Statystyki blaga przez to strasznie zmalały...😭

Po 4.  To są urodziny bloga, więc się cieszmy!!! 😀


A więc... To są urodziny bloga "In the Eyes of Dolls" i pomyślałam, że 
może chcieli byście zobaczyć ile rzeczy się wydarzyło w tym czasie,
ale najpierw chciałam abyście zerknęli na fotostory...

L: Lala
D: Draculaura (gościnnie)
La: Lagoona
Ch: Chinmi
Lo; Lorcia
Ja: Ja (Yumiko Nishi)






No więc... Zaczynamy!
 L: ...minęły już 3 dni od rocznicy, a ona jakby... zapomniała...
Myślisz, że nie pamięta...?
D: Sama nie wiem...


Ja: *myśli* Mam nadzieję, że się nie obrażą...
Nie było rocznicy... *Stuk*
L: Co to???


D: Nie mam pojęcia...
L: Łał!!! Patrz!!!
D: Gdzie?
 L: No tam!!!
D: A co to???
L: Nie wiem...
 L: Skaczę!!! Łiiiii!!!
D: Lala uważaj!
 L: Ha ha ha...
D: Ugh...
L: TO TORT!!!!!!!!!
D: Pokarz!
 D: Och to z okazji rocznicy...
L: CZYLI NIE ZAPOMNIAŁA!!!!!!
D: Lepiej zanieśmy to do dziewczyn.
L: Oki^^
 D: Ugh... Już...
L: Jejidęzawołaćdziewczyny!!! *I popędziła*
La: Maniam....

Lo: Mniammmmmmm....
Ja: Aish... Kto wam zapali świeczki...?
Ch: Yumi Dziękujemy!
 Ja: Proszę i przepraszam za to, że dopiero teraz...
L: Lepiej późno niż wcale...
Ja: Masz rację...

 Ja: Pomyślcie życzenie...
Ja: I dmuchajcie...

KONIEC!!!

No, a teraz chcę podsumować (prawie) każdy post, a ich jest (razem z tym) 42, więc mam o czym pisać...

1. Cześć - A więc... No po pierwszym poście można było spodziewać
się wszystkiego, lecz... okazuje się, że ten blog
jest głównie o lalkach...

2. Moja gromadka - No cóż nie twierdziłam, że w ciągu dwóch lat
i 3 dni moja gromadka wzrośnie od 7 lalek do 14 lalek( podwoiła się)... Ech
będę musiała zrobić zdjęcie teraźniejszej gromadzie (bo gromadką tego nazwać nie
można) zrobić zdjęcie...

3. Ubranka dla lalek - A więc, polepszyłam się w szyciu i zapewne
w fotostory zauważyliście, że kilka nowych ubrań jest...
Nadal ważne są dla mnie materiały, lecz już
nie wzoruję się na charakterach z filmu, a raczej własną wyobraźnią...

4. Nowina - Przybycie do nas nowej lalki to było fajne przeżycie,
ale to nie tylko przybycie jakiejś tam lalki do nas, lecz to pierwsza lalka
jaka do mnie gdy już miałam tego bloga... Więc...

5. Takie tam małe zakupy - No... Cały bagażnik to naprawdę sporo,
ale teraz raczej bym o tym nie pisała...

6. Sweet anime - No w sumie nadal lubię anime, mangi, vocaloidy, a z pół roku temu
doszły jeszcze koreańskie zespoły, ale o ty potem... Do rzeczy... Więc to był
jeden z tych postów w, którym nie było linków i przepraszam za to bardzo.
Myślę że ładne te obrazki... No ale nie mnie oceniać... Wy się tym zajmijcie.

7.  Wzory na paznokcie cz.1 -  Części 2 jak nie było tak niema i myślę,
że już nie będzie, chociaż, niektóre mi się podobały...
Ale teraz myślę, że to nie mój styl...

8. Sesja C.A. i Cerise - Ja z Tenshi, Amy, Iki i (myślę że) Shiro jesteśmy
przyjaciółmi, ale w tedy byłam tylko z Shy i Amy...
Myślę, że sesja mi wyszła... To były cudowne chwile...

9. Witamy nową lalkę - Aish... Te włosy są denerwujące... Nadal...
Ale i tak ją kocham... Teraz ma nowe ubranko, i nie wiem co
 jeszcze mam na ten temat napisać...

10. Siostrzana miłość - Shy znalazła tu swoje ulubione zdjęcie
z tego bloga... Ale to było dość słodki, a tą skarbonkę nadal mam XDDD

11. Zgadnij kto to!XD - Nigdy nie zapomnę tego momentu gdy ktoś(poza Amy
i Shy) napisał komentarz na moim blogu... To były czasy...

12. Różności =D - Tak na prawdę to ten post pisałam dla tego, aby coś,
cokolwiek do was napisać i żeby pozbyć się nudy... Banny też już ma nowe ubranko...

13. Rocznica? Tak szybko? =D - No to już był okrągły rok (+ 1 dzień) od założenia
bloga... A tak właściwie to ta babeczka która była jako tort, była pyyyyyyyszna...

14." W krainie snów" - Ech...  To było piękne... Pierwszy post po
rocznicy... To mi się podobało XDDDD👍

15. Nowa zakładka i kilka innych rzeczy - Zakładka... No właśnie... Przypominam
przez internet nie pogryzę, naprawdę, A jaśli chodzi o długość włosów... Sami wiecie.
A film nawet jeśli oglądałam 10 razy to jeszcze mi się nie znudził... XDDDD

16. Nowe imię i podlinkowanie rzeczy z internetu - A więc, nowe imię jest fajne
(mi się bardzo podoba ), a za nie podlinkowanie rzeczy z netu szczerze przepraszam...

17.  Lalki na... Rowerze? XD - Szczerze mówiąc nie mam zielonego pojęcia jak ja je tam
pomieściłam...

18. Teraz o tym raczej bym nie pisała no ale posta usuwać nie chce,
a no co innego zrobić....

19. Witamy 14 lalkę!!! - To było takie...😂 Hehehe......

20. Zmiany i jeszcze więcej - W sumie to nie wiem co mam powied  napisać...

21. To był słodkie, ale mogłam więcej pisać...

22. Wyniki... (boję się powiedzieć...) - No więc to wyniki więc...

23. (Może) nowa seria. - Ja osobiście wolę kotka...

24. Moje tegoroczne wakacje - Tego zapomnieć się nie da!!! To były wspaniałe wakacje!

25. 2.000 wyświetleń - No teraz mam ponad 3000...

26. siedem nowych stroi dla lalek - Wtedy jakoś tak mnie naszło na szycie i jakoś tak wyszło...

Pozwólcie, że pominę serję " zastanw się............" gdyż nie wiem co napisać...

30. Która lepsza? - Tjaaaaaaaa... puszki Ajgorkiem mam nadal na honorowej półce...

34. Nowy wygląd  - Jeszcze pamiętam jak się zym męczyłam...

38. Och... - Ja wam wstawiłam narysowaną mnie... Naprawdę!!!

39. Na świątecznej choince: święta się zbliżają^^. - Świąteczny czas tak szybko mija, ale
i tak kocham do was pisać więc....

40. Patrząc na świat - Kocham tą sesję! Według mnie jest śliczna,
 a już szczególnie to na globusie ...

41. Nowy płaszczyk i sukienka - Mircia ciągle w niej chodzi, a mi się ten struj podoba^^.

42. To ten post, a więc zostawiam go wam...

KONKURS(Y):

Wszystkie prace wysyłamy na gmail:
konkurs.yumi@gmail.com

⬆Prace oddane do 18 czerwca 2017r., wszystkie powinny być podpisane i wysłane pod podany gmail⬆
(tu pojawi się informacja czy konkurs z nagrodami, ale raczej tak...)



1. Fotograficzny "Miejsce wspomnień"

Konkurs polega sfotografowaniu miejsca, które jest dla ciebie:

  • miejscem wspomnień
  • Jakimś magicznym miejscem
  • ulubionym miejsce
  • (a jeśli takiego nie ma) miejsce które bardzo często mijasz.


Ale aby praca była zaakceptowana nie może być to szkoła lub praca i musi
znajdować się na niej lalka, jaka kolwiek, ale lalka (twoja).

2. plastyczny " Wymarzone miejsce"

Dowolną techniką zrób pracę plastyczną, która będzie pokazywać twoje
wymarzone miejsce, następnie zrób czytelne zdjęcie i wyślij je do mnie.
To miejsce powinno nie istnieć!!!!!

3. literacki "Opowieść o krainie marzeń"

Napisz opowiadanie na ten temat. Ja nie wnikam w to jak
to odebrałeś/aś. Opowiadanie powinno być napisane czcionką 12,
Times New Roman i zajmować minimum 4 strony A4.




~❤~ Pozdrawiam wasza Yumiko Nishi ~❤~



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz